Mokymosi aplinka – vienas iš svarbiausių veiksnių, veikiančių mokinio akademinius rezultatus. Svarbu ne tik tai, kad mokinys galėtų mokytis ramioje, tylioje aplinkoje, leidžiančioje susikaupti. Itin didelę įtaką daro ir aplinkinių elgesys bei požiūris į mokslą. Korepetitorius yra vienas iš asmenų, labiausiai prisidedančių prie moksleivio mokymosi proceso, todėl ryšys tarp korepetitoriaus ir mokinio yra ypač svarbus, nes jis užtikrina geresnę atmosferą pamokose.
Didesnis susidomėjimas
Puikus mokinio ir korepetitoriaus ryšys neretai lemia tai, kad mokinys labiau domisi dėstomu dalyku. Jei tarp mokinio ir korepetitoriaus esama bendrų pomėgių ir patirčių, mokinys gali pasikalbėti ne tik akademinėmis, bet ir laisvalaikio temomis. Tokiu atveju korepetitorius jam ne tik mokytojas, bet ir draugas, todėl pamokose vyrauja neformali aplinka, mokymosi temos išdėstomos su humoru, tai padeda geriau įsiminti informaciją ir mokiniui kelia didesnę motyvaciją domėtis aptariama tema giliau.
Daugiau mokymosi
Geresnis santykis bei draugiškas ryšys su savo korepetitoriumi lemia didesnį norą mokytis. Tai reiškia, kad vaikas praleidžia žymiai daugiau laiko domėdamasis pamokos tema, nes nori apie tai diskutuoti su savo korepetitoriumi. Taigi draugiškas korepetitoriaus ir mokinio santykis padeda pasiekti geresnių mokymosi rezultatų, o tai lemia ir didesnę motyvaciją bei pasitenkinimą savo nuveiktu darbu.
Mokiniai yra laimingesni
Draugiškas santykis su korepetitoriumi mokiniui suteikia saugumo, priklausymo ir pasitikėjimo savimi pojūtį. Tai leidžia jaustis patogiai pamokų metu, mokinys nebijo paklausti, nepatiria nereikalingo streso. Net jei nagrinėjama sudėtinga tema, kuri mokiniui nepatinka, draugiškas ryšys leidžia sumažinti įtampą, taip lengviau atsipalaiduojama, todėl mokytis daug smagiau.
Alfa klasės korepetitoriai yra puikus sprendimas tėveliams, kurie nerimauja dėl savo vaiko akademinių rezultatų. Pamokų metu mokytojai kalba ne tik apie mokslą, tačiau skiria asmeninio dėmesio mokinio rūpimoms temoms bei užmezga asmeninį ryšį su moksleiviu, todėl kuriama teigiama mokymosi aplinka.
Comments