top of page

Ką duoda grįžtamasis ryšys?

Per 5 metus Alfa klasės sukaupta patirtis pedagoginiame pasaulyje rodo, kad grįžtamasis ryšys yra kertinis sklandaus darbo komponentas, sukuriantis saugumo ir tarpusavio pasitikėjimo jausmą moksleiviams ir mokytojams.




Mokytojai


Alfa klasėje mokytojai dirba su moksleiviais, kurių amžius įprastai svyruoja nuo 6 iki 20 metų. Nors amžius tėra viena iš daugybės žmogaus savitumą lemiančių dedamųjų, šis metų atotrūkis puikiai iliustruoja, kad viena pamokų vedimo metodika nebus efektyvi kiekvienam mokiniui. Visgi prisitaikyti prie kiekvieno atskiro moksleivio mokytojui taip pat nėra lengva užduotis. Dėl to Alfa klasėje pasirūpiname, kad mokytojas nebūtų paliktas vienas. Jam yra priskiriamas asmeninis mentorius, kuris teikia grįžtamąjį ryšį apie vedamas pamokas ir naudojamas metodikas. Rekomendacijų ir patarimų mokytojas taip pat sulaukia ir iš AK administracijos, kuri rūpinasi sklandžiu mokinio-mokytojo tarpusavio santykiu.


Moksleiviai


Dažniausiai moksleiviai Alfa klasėje lanko tas pamokas, kuriose jiems kyla daugiausiai iššūkių. Norėdami užtikrinti aukščiausią pamokų vedimo kokybę, skatiname mokytojus teikti išsamius grįžtamuosius ryšius apie mokinių progresą pamokose. Šiose apžvalgose ne vertiname mokinį, o nurodome aspektus, ties kuriais moksleivis patobulėjo ir dar galėtų patobulėti. Taip pat aptariame mokinio savijautą pamokų metu bei pateikiame tikslias rekomendacijas, padėsiančias pasiekti dar geresnių rezultatų.


Abipusė nauda


Grįžtamasis ryšys padeda mokytojams geriau struktūruoti darbą, planuoti pamokas, sekti moksleivio progresą ir pastebėti ilgalaikes tendencijas. Moksleiviams šios apžvalgos taip pat yra naudingos. Jos motyvuoja ir skatina dėti dar daugiau pastangų bei suteikia žvilgsnį iš šalies, kaip atrodo jų pažanga.

bottom of page